انواع لوسترهای مدرن

انواع لوسترهای مدرن - بورس لوستر غرب تهران

انواع لوسترهای مدرن

لوسترهای سقفی مدرن در چند سال اخیر در صدر جدیدترین و محبوب ترین لوسترهای مصرفی در میان مشتریان سراسر دنیا میباشند. لوسترهای مدرن در سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸  رتبه اول را به عنوان پرفروش ترین نوع لوستر در جهان به خود اختصاص داده اند; که دلیل اصلی آن بروز بودن و تنوع بسیار بالایی است که لوسترهای سقفی مدرن از نظر شکل و طرح بدنه و همچنین نوع لامپ و روشنایی دارند. این نوع از خلاقانه ترین انواع لوسترهای مدرن بخاطر طراحی در انواع ارتفاع ها در هرساختمان و محیطی قابل نصب هستند. – بورس لوستر غرب تهران –

خرید انواع لوسترهای مدرن، کلاسیک، نئوکلاسیک و روستیک از مجموعه افتخار به سهولت امکان پذیر است.

بررسی انواع لوسترهای مدرن جدید از نظر متریال

  • لوستر کریستالی مدرن

یکی از انواع لوستر، کریستالی است. این نورپردازها از کریستال های شفاف و براقی ساخته شده اند. آنها به دلیل داشتن ظاهر خیره کننده و جذاب از محبوبیت بیشتری در بین سایر لوسترها برخوردار هستند.

  • لوستر صنعتی

لوسترهای صنعتی اغلب از مواد ساده ای مانند فلز ساخته می شوند. آنها از ظاهر صنعتی و ساده ای برخوردار هستند و معمولا دارای قابلیت تنظیم نورپردازی و ارتفاع را دارند. از این لوسترها در فضاهای صنعتی و مدرن استفاده میشود. ( انواع لوسترهای مدرن )

 

  • لوستر روستیک

انواع لوسترهای مدرن خلاقانه - بورس لوستر غرب تهران
بورس لوستر غرب تهران

لوستر روستیک نیز از محبوب ترین انواع لوسترهای جدید است. این لوسترها جنس چوبی دارند و از ظاهر سنتی و روستایی برخوردار هستند. منتهی ممکن است که با مواد دیگری مانند فلز، پلاستیک و پارچه نیز ترکیب شوند. استفاده از آنها برای دکوراسیون منازل روستایی، سنتی، کافه و رستوران ها رایج است.

  • لوستر ساده

از انواع لوسترهای مدرن میتوان به لوسترهایی با نورپردازهای ساده اشاره کرد. آنها دارای طراحی ساده و مینیمال هستند و معمولا از موادی مانند شیشه و فلز ساخته می‌شوند. این لوسترها برای فضاهایی با ابعاد کوچک و ظاهری شیک و ساده مناسب هستند.

معرفی خلاقانه ترین انواع لوسترهای مدرن

امروزه خیلی از فضاهای داخلی به شکل خلاقانه طراحی می شوند. برای اینکه نورپردازی این نوع فضاها را تکمیل کنید،‌ می بایست سراغ نمونه های خاص لوستر بروید. برای کمک به شما همراهان گرامی به معرفی چند نمونها از این لوسترها می پردازیم:

 لوستر‌هایی با طراحی هندسی:

از خلاقانه ترین انواع لوستر جدید میتوان به لوسترهایی با طراحی هندسی اشاره کرد. این لوسترها در شکل های هندسی مدرن و جذاب مانند مثلث، مربع و دایره وجود دارند و معمولاً از فلزات مانند استیل و مس ساخته شده‌اند. ( خلاقانه ترین انواع لوسترهای مدرن )

لوستر‌هایی با طراحی آبشاری:

لوسترهای آبشاری با شکل طراحی منحصر به فردی که به شکل یک آبشار آب طراحی شده اند. آنها بسیار جذاب و مدرن هستند و معمولاً از جنس کریستال ساخته می‌شوند. استفاده از آنها برای فضاهایی با ارتفاع زیاد مرسوم است.

انواع لوسترهای مدرن
انواع لوسترهای مدرن - بورس لوستر غرب تهران

لوستر‌هایی با طراحی مدولار:

طراحی مدولار یک اصل طراحی است که یک سیستم واحد را به چندین بخش کوچک‌تر به نام ماژول تقسیم می‌کند. مفهوم طراحی مدولار (ماژولار) در زمینه‌های مختلفی مانند معماری، طراحی محصول، طراحی داخلی، طراحی خودرو، سخت‌افزار کامپیوتر و غیره کاربرد دارد.

انواع لوستر جدید طراحی سه بعدی:

لوسترهایی با طراحی سه بعدی که به شکل اشکال هندسی مختلف قرار گرفته‌اند. زیبایی منحصر به فرد و متفاوت بودن این لوسترها باعث شده‌اند بسیار به چشم بیایند و زیبایی دکوراسیون هر محیط را چندین برابر کنند. نور لوستر سه بعدی پخش بسیار زیبا و جلوه‌ای خاص دارد و نور به همه جهات تابیده می‌شود.

انواع لوستر جدید با طراحی نورپردازی LED:

لوستر ال ای دی یک نوع لوستر مدرن است که از چراغ‌های ال ای دی به جای لامپ‌های معمولی استفاده می‌کند. این نوع لوستر با استفاده از تکنولوژی ال ای دی، نورپردازی با کیفیت، روشنایی مطلوب و مصرف انرژی کمتر را به ارمغان می‌آورد. لوسترهای ال ای دی اغلب دارای طراحی‌های مدرن و زیبا هستند که به دکوراسیون داخلی اتاق‌ها زیبایی و شکوه می‌بخشند.

بورس لوستر غرب تهران

فروشگاه افتخار یکی از بهترین فروشگاه های لوستر غرب تهران میباشد. لوسترهای موجود در این فروشگاه از کیفیت و طراحی مطلوبی برخوردار هستند. به کمک خرید حضوری و آنلاین از لوستر افتخار هم در زمان و هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد.

1 فکر در مورد “ انواع لوسترهای مدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − سه =

سبد خرید فروشگاه