لوسترهای چوبی و فلزی جدید

لوسترهای چوبی و فلزی جدید

لوسترهای چوبی و فلزی جدید در سبک‌های مختلف و با استفاده از موادی مانند چوب، استیل، انواع فلزات تزیینی به همراه کریستال‌های شفاف طراحی و تولید می‌شوند.

این لوسترها به راحتی با دکوراسیون کلاسیک و مدرن هماهنگ شده و جلوه‌‌ای درخشان و جذاب به فضای کار و منزل خواهند بخشید.

همچنین از نظر طراحی نیز انواع مختلف لوستر و آویزهای چوبی و فلزی به صورت سقفی و دیوارکوب با تعداد شاخه‌های متفاوت به همراه پوشش براق و برنزی هستند.

امروزه لوسترهای چوبی و فلزی جدید یک عنصر کلیدی در دکوراسیون داخلی هستند که لطافت و زیبایی خاصی را به فضاها مختلف می‌دهند.

مدل‌های مختلف لوستر با ترکیب طراحی معاصر و عناصر طبیعی به طور ویژه‌ای توجه طراحان و علاقمندان دکوراسیون داخلی منزل و محل کار  را به خود جلب کرده است.

یک لوستر چوبی با بافت گرم و طبیعی‌ خود حس آرامش و نزدیکی به طبیعت را به ارمغان خواهد آورد و  یقینا استفاده از آن در طراحی داخلی بسیار چشم‌نواز خواهد بود.

از طرفی نیز لوسترهای فلزی با طراحی ساده و براق خود ظاهری مدرن و شیک به محیط می‌دهند و استفاده از آن در محیط‌های کاری و صنعتی طرفداران زیادی دارد.

استفاده از  لامپ‌های LED برای نورپردازی در این لوسترها علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف انرژی، از لحاظ ظاهری نیز جلوه‌ای خاص به آن‌ها خواهد بخشید و الگوهای رنگی این آویزها موجب شده تا به سادگی با سایر  عناصر دکوراسیون هماهنگ شوند و به فضا روحی تازه و دلپذیر ببخشند.

راهنمای خرید لوستر چوبی و فلزی جدید

اگر به دنبال خرید لوستر چوبی یا ترکیبی از چوب و فلز هستید باید به چند نکته ضروری و مهم توجه داشته باشید. همچنین قیمت این چراغ‌‌های تزیینی نیز بر اساس همین نکات تعیین خواهد شد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

قیمت خرید لوسترهای چوبی و فلزی جدید
  • طرح و مدل لوستر

همانطور که قبلا گفته شد، لوسترها دارای دو نوع چند شاخه‌ای یا دیوارکوب هستند. مدل چند شاخه‌ای معمولاً از ترکیب چوب، فلز و کریستال است و برای فضاهای پذیرایی با دکوراسیون‌ مجلل بسیار مناسب هستند.

اما برای اتاق خواب یا نشیمن‌های کوچک، چراغ‌های تزیینی با طراحی ساده و اسپرت گزینه بهتری هستند. این مدل‌ها نه تنها ظاهری زیبا دارند، بلکه نسبت به لوسترهای لوکس‌تر از قیمت مناسب ‌تری برخوردار هستند.

  • ابعاد لوستر

لوسترهای چوبی و فلزی جدید  همانطور که از نام آنها پیداست از چوب و فلز ساخته می‌شوند و معمولاً به شکل چند شاخه هستند.

هر شاخه دارای سرپیچ و لامپ است و اگر فضای مورد نظر شما وسیع است، توصیه می‌‌شود از لوسترهایی با ۵ تا ۸ شاخه استفاده کنید. همچنین باید توجه داشته باشید که لوسترهای چوبی و فلزی با تعداد شاخه‌های بیشتر معمولاً قیمت بالاتری دارند.

  • رنگ لوستر

ترکیب چوب و فلز در طراحی چراغ‌‌های تزیینی تنوع شگفت‌انگیز و ظاهر بسیار شیک و زیبایی را ایجاد خواهد نمود. معمولاً رنگ‌های استیل و برنز، به ویژه در لوسترهای با طرح پتینه بسیار محبوب هستند.

رنگ لوستر مورد استفاده را باید با توجه به اینکه دکوراسیون داخلی منزل شما به سبک کلاسیک یا مدرن است انتخاب کنید.

البته توجه داشته باشید که رنگ برنز حال‌و‌هوای سنتی و کلاسیک را ایجاد می‌کند در حالیکه رنگ استیل با بیشتر سبک‌‌های دکوراسیون داخلی هماهنگی دارد.

قیمت لوسترهای چوبی و فلزی از نظر استیل و برنز  بودن تفاوت زیادی ندارد، اما در حال حاضر لوسترهای چوبی محبوبیت بیشتری دارند.

البته در نهایت انتخاب لوستر کاملا به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

قیمت لوسترهای چوبی و فلزی مدرن

قیمت لوسترهای چوبی و فلزی به عوامل متعددی همچون کیفیت مواد اولیه، طراحی، ابعاد و نام برند تولیدکننده بستگی دارند.

لوسترهای چوبی به دلیل استفاده از چوب‌های مرغوب و دست‌ساز بودن، معمولاً قیمت بالاتری دارند و به خاطر زیبایی و حس طبیعی که به فضا می‌‌بخشند، در دکوراسیون‌ کلاسیک و سنتی طرفداران بیشتری دارند.

از طرفی نیز لوسترهای فلزی به خاطر تنوع در طراحی و قیمت انتخاب‌‌های بیشتری را برای خریداران به ارمغان می‌‌آورند و به طور معمول در دکوراسیون‌های مدرن و مینیمالیستی جایگاه ویژه‌ای دارند.

البته عوامل دیگری مانند محل تولید و نوع پوشش نهایی نیز تاثیر قابل توجهی بر قیمت این محصولات دارد.

 انواع لوسترهای چوبی مدرن

لوسترهای چوبی مدرن از موادی مانند چوب طبیعی، چوب رنگ شده، چوب ترکیبی و همچنین ترکیب چوب و فلز ساخته می‌شوند.

انواع مختلف لوسترهای چوبی شامل موارد زیر هستند:

انواع لوسترهای چوبی و فلزی مدرن
  • لوسترهای چوبی ساده

از جمله مدل‌‌های جذاب لوستر چوبی مدرن باید به لوسترهای چوبی ساده اشاره کرد. این لوسترها گزینه‌ای مناسب برای فضاهای کوچک و دکوراسیون‌‌های مینیمال هستند.

لوستر ساده چوبی با طراحی مینیمالیستی و اشکال هندسی مانند راستگوشه، دایره و مثلث، به شکلی زیبا و کم‌حجم کنار هم قرار می‌گیرند.

  • لوستر چوبی مدرن با طرح‌های هندسی

این نوع لوستر با طراحی‌‌های پیچیده و هندسی، از تکه‌های چوب که به شکل‌‌های مختلف سه‌بعدی در کنار هم قرار می‌گیرند و انتخاب مناسبی برای فضاهای بزرگ و مدرن هستند.

  • لوستر چوبی مدرن با الهام از طبیعت

در طراحی برخی از لوسترهای چوبی مدرن از عناصر طبیعی مانند درختان، برگ ‌ها، شاخه‌‌ها و حتی پروانه‌ها الهام گرفته شده است.

این نوع لوسترها به زیبایی هرچه تمام با دکوراسیون و طرح‌های کلاسیک سازگار هستند و به لحاظ شکل، رنگ، اندازه و تعداد پایه‌‌های نور قابل سفارش و خرید است.

برای انتخاب بهترین لوستر باید به تناسب آن با فضا، رنگ دیوارها، مبلمان و سایر جزئیات دقت کافی داشته باشید.

سخن پایانی

لوسترهای مدرن چوبی و فلزی به نوعی جواهرات دکوراسیون داخلی به حساب می‌آیند که می‌توانند روحی تازه به خانه یا دفتر کار شما ببخشند.

این نوع لوسترها با ترکیب هنر طبیعت و طراحی صنعتی، ظاهری منحصر به فرد و دلنشین ایجاد خواهند نمود.

چوب به عنوان یک ماده طبیعی و گرم، حس راحتی و صمیمیت را به فضا خواهد بخشید، در حالی که فلز با زیبایی و شیک بودنش فضایی مدرن را به نمایش می‌گذارد.

طراحی‌‌های ساده و مینیمالیستی این لوسترها باعث می‌شود تا به راحتی با هر سبک طراحی داخلی سازگار شوند و برای همه محیط‌ها مناسب باشد.

این لوسترها نه تنها به عنوان منبع نور عمل می‌‌کنند، بلکه می‌توانند به عنوان یک اثر هنری، نگاه‌ها را به خود جلب کنند.

انتخاب یک لوستر چوبی و فلزی مدرن، نه تنها یک انتخاب زیباست، بلکه می‌تواند به عنوان یک سرمایه‌گذاری هوشمند در زیبایی و کارایی فضا نیز محسوب شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 14 =

سبد خرید فروشگاه